למה צריך שיווק דיגיטלי בעצם?

לפני שנבין למה אנו צריכים בכלל שיווק דיגיטלי למותג שלנו, נצטרך לבחון מה משמעותו. שיווק דיגיטלי הינו בעצם קידום של שירותים, מוצרים או מותג מסוים באמצעות אחת או יותר מפלטפורמות המדיה הדיגיטלית כיום.
שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
למה צריך שיווק דיגיטלי

אם כולם מכירים את Nike, למה חשוב לה לשווק דרך מדיה דיגיטלית?

בשונה מאמצעי תקשורת רגילים, כגון עיתונות כתובה, רדיו או טלוויזיה, במדיה דיגיטלית אנו יכולים להשתמש בשיטות אנליזה מתקדמות על מנת לעקוב ולנתח את מסעות הפרסום והשיווק שלנו כך שנקבל נתונים (אפילו בזמן אמת) ונבין מה עובד ומה לא. לדוגמא, העלנו פוסט חדש בעמוד הפייסבוק של המותג ולא קיבלנו שום מעורבות מקהל היעד שלנו – לא שיתופים, ולא תגובות. מקסימום מספר לייקים בודדים. בבירור ניתן לראות כי טעינו איכשהו בדרך. או שלא הגדרנו קהל יעד רלוונטי, אולי הכתיבה שלנו הייתה גרועה במיוחד ואולי התמונה שצירפנו לפוסט ממש לא קשורה לנושא. מה היתרון כאן? נוכל כמובן להבין את הטעות דיי מהר, ולערוך את הטקסט בפוסט, להחליף תמונה ולשנות את קהל היעד. בצורה הזאת לא בזבזנו הרבה כסף ויצאנו לדרך עם מודעת פרסום חדשה (כן, פוסט בפייסבוק בהחלט יכול להיחשב כמודעת פרסום).

אנליזה במדיה דיגיטלית

למשווקים דיגיטליים יש יכולת ניטור גבוהה במיוחד בהשוואה למשווקים באמצעי תקשורת רגילים. ניתן לעקוב ולנתח מספר צפיות במודעה, משך צפייה, מספר קליקים על המודעה, יחסי המרה ואילו סוגי תוכן עובדים ואילו ממש לא. היכולת הזו נותנת למשווקים יתרון חד-משמעי על משווקים באמצעי התקשורת הרגילים.

למה שיווק דיגיטלי כל כך חשוב?

כיום, מדיה דיגיטלית היא כל כך נרחבת וגדלה בקצב מסחרר, שלצרכנים יש גישה לכל סוג של מידע בכל זמן ומכול מקום. צרכנים לא סומכים רק על מה שהמותג בו הם מתעניינים מפרסם על עצמו, אלא מה הקהילה שלהם אומרת על אותו מותג, מה חשבו חברים שלהם שלאחרונה רכשו מהמותג. סביר בהחלט להניח שבמידה ואתם מתעניינים בשעון חדש, ולאחרונה חבר קרוב העלה ביקורת אוהדת בדף הפייסבוק של חברת שעונים מסוימת – יהיה לכם יותר נוח לברר על המותג הספציפי הזה. במידה ודף הפייסבוק שלהם מעודכן במידע רלוונטי, תמונות של דגמי שעונים חדשים וכו' הדרך שלכם לרכישת שעון מהם התקצרה מאוד. בכך, ללא הוצאת כספים גדולה ופשוט ע"י תחזוק עמוד פייסבוק של המותג, אותה חברת שעונים הגדילה את מעגל הלקוחות שלהם.
לסיכום: שיווק דיגיטלי הוא חובה במציאות של היום. להקים מערך שיווק פשוט לא מוכרח להיות סיפור יקר. הוא מספק כל כך הרבה תועלות לביסוס מעמדו של העסק ומיתוגו, לצד מידע רב שנגיש לרשות הלקוח, וחוסך לנו זמן רב בהסברים מיותרים שחוזרים על עצמם בכל שיחה עם כל לקוח פוטנציאלי – כל המידע קיים באתר. עסק שלא מבין את זה – יבין בעתיד.
הירשמו לקבלת עדכונים

מאמרים, טיפים, מדריכים והטבות בלעדיות

למה צריך שיווק דיגיטלי

למה צריך שיווק דיגיטלי בעצם?

לפני שנבין למה אנו צריכים בכלל שיווק דיגיטלי למותג שלנו, נצטרך לבחון מה משמעותו. שיווק דיגיטלי הינו בעצם קידום של שירותים, מוצרים או מותג מסוים באמצעות אחת או יותר מפלטפורמות המדיה הדיגיטלית כיום.

למאמר המלא »
3 סוגי אתרים

3 סוגי אתרים

בעיקרון, יש שלושה תפקידים עיקריים לאתר אינטרנט: 1. אתר תדמיתי – מיועד למתג את העסק שלכם. 2.אתר אינפורמטיבי – מיועד לספק מידע מעניין ללקוחות ולקהלי מטרה נוספים 3. אתר מכירתי – מכיל חנות וירטואלית

למאמר המלא »

מה אנחנו מציעים?

יצירת מותג מוביל

מיתוג הוא אחד הכלים עוצמתיים שיש בעולם הפרסום, וכשם שכהמיתוג יעיל ועובד עבור העסק שלכם  יכול להזניק עסק ולהגדיל משמעותית את רווחיותו ומעגל הלקוחות שלו,

ייעוץ ובניית אסטרטגיית שיווק

אנחנו יודעים לבנות עבורכם את האסטרטגיה השיווקית המתאימה ביותר ויוצרים עבורכם את תוכניות השיווק, אנו בונים את מיתוג החברה, מיישמים ומוציאים לפועל.

קידום, שיווק ופרסום אתרים

פרסום באינטרנט הוא שם מאוד כללי לאפשרויות הרבות אשר העומדות בפנינו. ישנם מגוון כלים (פלטפורמות ורשתות חברתיות) העומדים לרשותינו.

בניית ושידרוג אתרים

אנחנו חיים בעולם בו האינטרנט משמש כמקור העיקרי לידע העברת מידע, ונחשב לחזק ביותר ביחס לכל שאר הפלטפורמות הקיימות (עיתון, טלויזיה, עלון, רדיו ועוד).