מה זה קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני = יש המכנים זאת "שיווק אורגני". זה למעשה סט הפעולות הכולל שיש לבצע על מנת להביא למקסום פוטנציאל החשיפה של אתר במנועי חיפוש.
שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
מה זה קידום אתרים אורגני?

יתרונות של קידום אורגני בגוגל:

חשיפה לא מוגבלת וקליקים לא עולים כסף פיתוח נכס שיכול להניב הכנסות לאורך זמן טראפיק איכותי (ברוב המקרים) משבח את הערך של האתר (ניתן למכור אותו בהמשך)

חסרונות של קידום אורגני בגוגל:

לוקח זמן רב לא יציב (חשוף לשינויי אלגוריתם בגוגל) התוצאות האורגניות תמיד יהיו בעדיפות תחתונה בתוצאות החיפוש מבחינת גוגל הרבה מקום לטעויות, דורש ידע מקצועי רב

מחיר קידום אורגני

דיברתי בהרחבה על מחיר קידום אתרים אורגני אבל ניתן לומר באופן גס (לא קללות וכאלה, אלא בהערכה גסה…) כי עלות ממוצעת של קידום אורגני עבור מרבית העסקים בישראל תהיה באזור ה-1500-3000 ש"ח בחודש עבור עסק קטן/בינוני ובין 4000-10000 ש"ח בחודש לעסקים גדולים יותר.כמובן שגם כאן יש חריגים ויש גם חברות ותאגידים (או חברות גיימינג/פורקס ושות') שנפרדות מלא פחות מכמה עשרות אלפי שקלים מדי חודש עבור קידום אורגני.
אנשי ה-SEO (ואני ביניהם) לרוב טוענים שקידום אורגני זהו תחום מאד מורכב, יש מאות פרמטרים, יש עדכונים של גוגל, לינקים, שמינקים, פנדה, פינגווין, קידום שחור ושאר צרות.הכל נכון, אבל הבסיס הוא די פשוט: צרו אתר מעולה, שגולשים יאהבו לקרוא ולצרוך את התוכן שבו ולחזור אליו שוב ושוב. זה בגדול גם מה שגוגל אומרים בהנחיות שלהם לבעלי אתרים.בתכלס, זה לא תמיד כזה פשוט. לא פעם אני רואה אתרים מעולים, שמשקיעים רבות בתוכן, אבל גוגל בוחר שלא לתגמל אותם בתוצאות החיפוש. למה? כי חסר להם קישורים, אותו מדד "טיפש" אך משמעותי מאד שמאפשר לקדם אתרי פח לראש תוצאות החיפוש על ידי מניפולציות כאלו ואחרות.על מנת להגביר את הסיכוי שיקשרו אליכם בצורה טבעית, השילוב המנצח הוא יצירת תוכן איכותי והפצה אגרסיבית שלו בערוצים הנכונים, לרוב ברשתות חברתיות.
הירשמו לקבלת עדכונים

מאמרים, טיפים, מדריכים והטבות בלעדיות

למה צריך שיווק דיגיטלי

למה צריך שיווק דיגיטלי בעצם?

לפני שנבין למה אנו צריכים בכלל שיווק דיגיטלי למותג שלנו, נצטרך לבחון מה משמעותו. שיווק דיגיטלי הינו בעצם קידום של שירותים, מוצרים או מותג מסוים באמצעות אחת או יותר מפלטפורמות המדיה הדיגיטלית כיום.

למאמר המלא »
3 סוגי אתרים

3 סוגי אתרים

בעיקרון, יש שלושה תפקידים עיקריים לאתר אינטרנט: 1. אתר תדמיתי – מיועד למתג את העסק שלכם. 2.אתר אינפורמטיבי – מיועד לספק מידע מעניין ללקוחות ולקהלי מטרה נוספים 3. אתר מכירתי – מכיל חנות וירטואלית

למאמר המלא »

מה אנחנו מציעים?

יצירת מותג מוביל

מיתוג הוא אחד הכלים עוצמתיים שיש בעולם הפרסום, וכשם שכהמיתוג יעיל ועובד עבור העסק שלכם  יכול להזניק עסק ולהגדיל משמעותית את רווחיותו ומעגל הלקוחות שלו,

ייעוץ ובניית אסטרטגיית שיווק

אנחנו יודעים לבנות עבורכם את האסטרטגיה השיווקית המתאימה ביותר ויוצרים עבורכם את תוכניות השיווק, אנו בונים את מיתוג החברה, מיישמים ומוציאים לפועל.

קידום, שיווק ופרסום אתרים

פרסום באינטרנט הוא שם מאוד כללי לאפשרויות הרבות אשר העומדות בפנינו. ישנם מגוון כלים (פלטפורמות ורשתות חברתיות) העומדים לרשותינו.

בניית ושידרוג אתרים

אנחנו חיים בעולם בו האינטרנט משמש כמקור העיקרי לידע העברת מידע, ונחשב לחזק ביותר ביחס לכל שאר הפלטפורמות הקיימות (עיתון, טלויזיה, עלון, רדיו ועוד).