קופירייטינג ותוכן

קופירייטר חייב להיות מקצוען בתחומים רבים, עליו להבין את התנהגות הצרכנים ומה מניע צרכן לפעולה, לדעת לאפיין את השוק, להבין מה עושים המתחרים, לנתח את יתרונות המוצר או השירות שהוא צריך לפרסם ואת חולשותיהם, לזהות או לגבש את המסר המרכזי שעל בסיסו בונים קמפיין, לשלוט בסגנונות כתיבה שונים כולל כתיבה שיווקית ופרסומית, לשלוט בכללי הכתיבה במדיה הדיגיטלית ובמגוון רחב נוסף של כלי שיווק ופרסום
תוכן וקופירייטינג

התחומים בהם עוסק הקופירייטר:
שיווק ופרסום – קופירייטינג אינו מקצוע שעומד בזכות עצמו. זהו אחד מחלקי הפאזל של תמונה גדולה -עולם השיווק והפרסום. ולכן, קופירייטר שמבין את מהות השיווק, את ההבדל בין שיווק, פרסום ומכירות, את כלי העבודה של כל אחד מהתחומים האלה, יהיה בהכרח טוב יותר מקופירייטר שיש לו 'יציאות' גדולות אבל בסיס ידע צר או חלקי.

התנהגות צרכנים – איך אפשר לשכנע לקוח/צרכן לקנות מוצר, להעדיף שירות אחד על פני אחר, לבחור במועמד פוליטי (כן, גם מועמד פוליטי זה מוצר), להצטרף למועדון לקוחות ועוד מגוון משימות מבלי להכיר את נימי נפשו של הלקוח: מה הוא אוהב, מה הוא שונא, מה מפעיל את החושים והרגשות שלו, תהליכי קבלת החלטות ועוד. חידודי לשון, משחקי מילים וכפלי משמעויות לא יכולים לעשות את העבודה ובודאי שלא לאורך זמן.
ידע כללי – בכל יום הקופירייטר הוא מומחה לנושא אחר. בפעם אחת קמפיין לייקב חדש, פעם למכוניות, למחרת משכנתא, ואז חליפות צלילה… מגיני תחתון לנשים… פרוייקט נדל"ן. סקרנות, ידע רחב (גיאוגרפיה, היסטוריה, ספרות, טבע…), היכרות, מגע אישי, התנסות – כל אלה ועוד – הם חלק מארגז הכלים שלנו.
כושר יצירתיות – חשוב מאד כי יצירתיות היא אחד הכלים למשיכת תשומת לב, זכירות ויצירת בידול. גורם משמעותי במיוחד בתוך ים המסרים השיווקים אליהם נחשף הלקוח מידי יום ביומו (המספרים מדברים כיום על 3000 מסרים שיווקיים ביום לעומת 300 לפני 20 שנה). אבל… קופירייטר צריך גם מנה גדושה של יכולת מינון כדי לוודא שהיצירתיות לא מאפילה על בהירות המסר הפרסומי וההבטחה לצרכן.
שליטה בשפה – עברית קשה שפה… ובכן, ברור ששגיאות תחביר ודקדוק מעין אלה מקומן לא איתנו. מאידך, קופירייטר צריך לדעת לשלב בין עברית תקנית (לא כתבתי עברית דקדוקית ולא הטפתי לאמץ את חידושי האקדמיה ללשון) לבין עברית מדוברת. מצד אחד שלא 'יתלו' אותו המדקדקים ומצד שני שקהלים אליהם הוא כותב יבינו את התוכן.
עיצוב – זה תחום של המעצב? כן ולא. קריאייטיב מאופיין בעבודת צוות. הקופירייטר והארט-דיירקטור הם צמד שמשלים אחד את השני כמו ה'ין' וה'יאנג'. וכל אחד מהם חייב להכיר את רזי המקצוע של חברו כדי להביא תרגיל פשוט כמו 1+1 לתוצאה מופלאה = 3.
התוכן הוא המלך – כותב תוכן בעולם הדיגיטלי צריך להכיר גם את המיקרו-קופי אלו הן המילים בממשק הקשורות ישירות לפעולות של המשתמשים שעושות את ההבדל הגדול. אלו סוגי תוכן קיימים והבדלים בין כתיבת תוכן לאתר, עמוד נחיתה, דיוור, מודעות פרסום, איסוף לידים ומדיה חברתית. היכרות עם חלקי הטקסט.

ללא עלות

כרטיס ביקור דיגיטלי

איך אנחנו יכולים לעזור לך?

כל מה שהעסק שלך צריך בדיגיטל
משרד פרסום דיגיטלי | שיווק באינטרנט | סוכנות פרסום דיגיטלי

כל סוג ארגון דורש סט כלים ומומחיות שונה.

סטארטאפ לא צריך את אותה אסטרטגיית צמיחה וגיוס לקוחות כמו חברה גדולה ועסק משפחתי לא ישתמש באותם ערוצי שיווק כמו חברת שירותי B2B. 

מחוייבים להצלחה שלך

צוות המומחים שלנו מורכב מהאנשים המקצוע הטובים בתחומם.

מיתוג וקריאייטיב
פיתוח אתרים
PPC - קידום ממומן
בניית אסטרטגיות שיווק

אנחנו במספרים

המספרים לא טועים

0 +
לקוחות מרוצים
0 +
תקציב שנוהל על ידנו
K 0 +
עוקבים ברשתות החברתיות

תיק עבודות – Portfolio

הלקוחות שלנו יודעים מה זה הצלחה

ש לכם עסק מיוחד ואנחנו מאמינים ויודעים שליווי נכון יקפיץ אותו קדימה. כל לקוח הוא עולם ומלואו, ולכן אנחנו בMDN נותנים לו את כל המעטפת. בניית המותג, האתר ולקבלת הפניות מהקמפיינים שהקמנועבור לעסק. 

פרסום אתרים
מה הלקוחות מספרים עלינו?
שירות מעולה! אנחנו עובדים איתם באופן צמוד. גם את האתר וגם את השיווק הם עושים לנו.
ניב פרגל
מנכ"ל יו פירסט סוכנות לביטוח
עשיתם זאת במקצועיות, יצירתיות ושירותיות מעורר השראה. תודה על הרצון לעזור יחד עם חיוך תמידי. אני שמחה מאוד שבחרתי לעבוד אתכם ומחכה להמשך..
אנג'לה וקסלר
פתרונות פיננסים
הרגשה מעולה לקבל את היחס האישי! אני ממליצה בחום ובאהבה על MDN פרסום דיגיטלי שלא מפסיקים לכבוש עוד ועוד יעדים.
עו"ד אבי חיים אדיב
משרד עורכי דין אבי אדיב ושות'
קיבלתי ליווי שלם לכל תהליך המיתוג לעסק, רעיונות חדשים ומקוריים ואנרגיה מרעננת בכל פעם שאני באינטרקציה איתם.
משרד פרסום
חיים אילוביץ'
קבוצת חיים יונט
בתור רו"ח של מגוון חברות שיווק MDN היו איתי שם לאורך כל הדרך. האוזן הקשבת, החיוך, הרעיונות והיצירתיות. פשוט מעולים!
יוני זורע
רואי חשבון זורע מרקוביץ
לאורך השנים קיבלתי ליווי מלא מעט חברות שיווק ופרסום. כשהגעתי לMDN ידעתי שהחיפושים שלי נגמרו.
משרד פרסום
ברק ששון
הדרך הנכונה - ייעוץ נדל"ן

שמחים לסייע😄

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חיים אילוביץ'

תוך פחות מ-2 דקות

כרטיס ביקור דיגיטלי

חינם ללא עלות