פרסום ברשתות החברתיות

הגיע הזמן שהעולם יכיר את העסק שלך

בין אם אתה בעל עסק גדול או קטן, פרסום במדיה החברתית הוא חובה, במיוחד אם אתה רוצה להתבלט מהקהל, להשיג צפיות בתוכן ולהניב יותר מכירות.

כל סוג ארגון דורש סט כלים ומומחיות שונה.

סטארטאפ לא צריך את אותה אסטרטגיית צמיחה וגיוס לקוחות כמו חברה גדולה ועסק משפחתי לא ישתמש באותם ערוצי שיווק כמו חברת שירותי B2B. 

פרסום ברשתות החברתיות

איך מפרסמים נכון ברשתות?

מהו פרסום במדיה חברתית?

פרסום במדיה חברתית, או מיקוד ברשתות חברתיות, הן פרסומות המוגשות למשתמשים בפלטפורמות מדיה חברתית.

רשתות חברתיות משתמשות במידע של משתמשים כדי להציג פרסומות רלוונטיות ביותר המבוססות על אינטראקציות בתוך פלטפורמה ספציפית. במקרים רבים, כאשר שוק היעד מתיישר עם הדמוגרפיה של המשתמשים של פלטפורמה חברתית, פרסום חברתי יכול לספק עליות עצומות בהמרות ובמכירות עם עלות רכישה נמוכה יותר.

בפוסט זה בבלוג, נסקור את כל הפרטים הקטנים של פרסום ברשתות חברתיות, מניהול מסע פרסום ועד לסוגים שונים של מודעות, כמו גם דוגמאות מעשיות כיצד ליישם אותן.

כיצד לנהל את מסע הפרסום שלך במדיה חברתית
1. הפעל את מסעות הפרסום שלך באופן ידני.
מתוך שלוש הדרכים לניהול מסע פרסום, הפעלתו ידנית תהיה האפשרות הזולה ביותר – והפשוטה ביותר. כל שעליכם לעשות הוא לבחור פלטפורמת פרסום ולהגדיר את הקמפיין שלכם.

יתרונות
הפעלת מסע פרסום ידנית מעניקה לך את החופש להשקיע 100% מהתקציב שלך בבדיקת מודעות ומציאת המודעות הטובות ביותר, במקום להוציא כסף נוסף על כלים לניהול מודעות או עמלות סוכנות.

בנוסף, לקיחת אחריות על מסעות הפרסום שלך בהכרח תאפשר לך לפתח עין לפרסום כדי שתוכל ללמוד ולשפר את הקמפיינים שלך בעתיד. במקום לתת למישהו אחר לעשות את העבודה, אתה יכול להפוך למומחה בעצמך ולהיות מסוגל לדבר את השפה, גם אם בסופו של דבר אתה מגייס מפרסמים חיצוניים בהמשך הדרך.

חסרונות
כמובן שלהפוך למומחה פרסום לוקח זמן ומחויבות, מה שאומר שככל שאתה משקיע יותר זמן בפרסום, זמן אבוד בתחומים אחרים של העסק שלך. במיוחד אם אתה בעל עסק, הוצאת שעות רצוף בשליטה בפרסום עשויה שלא להועיל ללוח זמנים עמוס בעבודה.

וזה שאתה משקיע הרבה זמן בלהיות מומחה פרסום לא אומר שהמודעות שלך יצליחו. במיוחד אם אתה רק נכנס לעולם הפרסום, זה עשוי להיות הימור להשקיע את כל הזמן הזה ולהסתכן בחוסר השגת התוצאות שאתה רוצה.

למי זה אידיאלי
אם אתה פועל עם תקציב מצומצם ופשוט אין לך את האמצעים לשכור משרד פרסום, הפעלת מסעות הפרסום שלך ידנית היא ההימור הטוב ביותר שלך – אבל אלא אם אתה כבר מפרסם ותיק, אתה צריך להיות מוכן להשקיע את הזמן והמאמץ ללמוד.

עם זאת, אם אין לך את הכסף או את הזמן, יש אפשרות שנייה שעשויה להתאים יותר.

2. הפעל את מסעות הפרסום שלך באמצעות תוכנה אוטומטית.
בהתחשב בהוצאה על מודעות במדיה חברתית צפויה להגיע ל-153,974 מיליון דולר בשנת 2021, אין זה פלא שיש שפע של כלים של צד שלישי שיעזרו לך לנהל את מסעות הפרסום שלך.

יתרונות
לפעמים מנהלי מודעות באתר אינם הכי ידידותיים למשתמש, אבל כלים של צד שלישי כמו AdEspresso או Revealbot יכולים להפוך את אופטימיזציית מסעות הפרסום של פייסבוק וניתוח התוצאות להרבה יותר פשוטים מאשר שימוש ב-Ad Manager של פייסבוק.

לחלופין, אתה יכול אפילו להשתמש בכלים אוטומטיים כמו Adext, המשתמשת בבינה מלאכותית לניהול מסע הפרסום כולו. כך תוכלו להתמקד בתחומים אחרים בעסק שלכם בעוד הפלטפורמה עושה את השאר.

עם כל כך הרבה כלים בשוק, תוכל לחסוך זמן, לבצע אופטימיזציה של מסעות פרסום ולהבטיח שהכסף שלהם הולך למודעות שיהפכו למעשה למכירות.

חסרונות
למרות שכלי צד שלישי הם לרוב סבירים יחסית, הם עדיין עלות נוספת שיש לקחת בחשבון.

ובדיוק כמו הפעלה ידנית של מסע פרסום משלך, תוכנה אוטומטית עדיין מהווה סיכון להוציא את הכסף אך לא להשיג את התוצאות שאתה רוצה. בנוסף, מכיוון שאינך שולט בכל תהליך מסע הפרסום, ייתכן שיהיה קשה יותר לזהות היכן מנהל המודעות נופל.

למי זה אידיאלי
עבור סוחרים שעובדים על תקציב מצומצם אבל גם אין להם זמן להשקיע בהפעלת מסעות פרסום משלהם, שימוש בכלים של צד שלישי הוא המדיום המאושר.

צרו קשר עימנו
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

איך אנחנו יכולים לעזור לך?

כל מה שהעסק שלך צריך בדיגיטל
בניית אתרים | פתיחת אתר | חברת בניית אתרים | בניית אתרים לעסקים
כל סוג ארגון דורש סט כלים ומומחיות שונה.

סטארטאפ לא צריך את אותה אסטרטגיית צמיחה וגיוס לקוחות כמו חברה גדולה ועסק משפחתי לא ישתמש באותם ערוצי שיווק כמו חברת שירותי B2B. 

צוות המומחים שלנו מורכב מהאנשים המקצוע הטובים בתחומם.

מיתוג וקריאייטיב
פיתוח אתרים
PPC - קידום ממומן
בניית אסטרטגיות שיווק
בניית אתרים | פתיחת אתר | חברת בניית אתרים | בניית אתרים לעסקים

אנחנו במספרים

המספרים לא טועים
0 +
לקוחות מרוצים
0 +
תקציב שנוהל על ידנו
K 0 +
עוקבים ברשתות החברתיות

תיק עבודות – Portfolio

הלקוחות שלנו יודעים מה זה הצלחה

ש לכם עסק מיוחד ואנחנו מאמינים ויודעים שליווי נכון יקפיץ אותו קדימה. כל לקוח הוא עולם ומלואו, ולכן אנחנו בMDN נותנים לו את כל המעטפת. בניית המותג, האתר ולקבלת הפניות מהקמפיינים שהקמנועבור לעסק. 

בניית אתרים | פתיחת אתר | חברת בניית אתרים | בניית אתרים לעסקים

ביקורות – MDN משרד פרסום דיגיטלי

מה הלקוחות מספרים עלינו?

שירות מעולה! אנחנו עובדים MDN משרד דיגיטלי באופן צמוד.
נוסף על כך, גם את האתר וגם את השיווק הם עושים לנו. סוכנות פרסום דיגיטלי מצוינת!
ניב פרגל
ניב פרגל
מנכ"ל יו פירסט סוכנות לביטוח
עשיתם זאת במקצועיות, יצירתיות ושרותיות מעורר השראה, תודה על הרצון לעזור יחד עם חיוך תמידי. בנוסף, אני שמח מאוד שבחרתי לעבוד אתכם ומחכה להמשך.
משרד פרסום דיגיטלי | שיווק באינטרנט | סוכנות פרסום דיגיטלי mdn
שי בן שמואל
משרד רואי חשבון בן שמואל
בתור רו"ח של מגוון חברות שיווק MDN משרד פרסום דיגיטלי היו איתי שם לאורך כל הדרך. בנוסף, האוזן הקשבת, החיוך, הרעיונות והיצירתיות. פשוט מעולים!
יוני זורע
יוני זורע
רואי חשבון זורע מרקוביץ
קיבלתי ליווי שלם לכל תהליך המיתוג לעסק. בנוסף, רעיונות חדשים ומקוריים ואנרגיה מרעננת בכל פעם שאני באינטרקציה איתם.
משרד פרסום דיגיטלי | שיווק באינטרנט | סוכנות פרסום דיגיטלי
חיים אילוביץ'
קבוצת חיים יונט
לאורך השנים קיבלתי ליווי מלא מעט חברות שיווק ופרסום.
נוסף על כך, עם הגעתי לMDN ידעתי שהחיפושים שלי נגמרו.
נדב כץ | משרד פרסום דיגיטלי | שיווק באינטרנט | סוכנות פרסום דיגיטלי
ברק ששון
הדרך הנכונה - סוכנות תיווך
הרגשה מעולה לקבל את היחס האישי!
יתר על כן, אני ממליץ בחום ובאהבה על MDN סוכנות פרסום דיגיטלי שלא מפסיקים לכבוש עוד ועוד יעדים.
ניב פרגל
עו"ד אבי חיים אדיב
משרד עורכי דין אבי אדיב ושות'
נשמח להיות בקשר😄
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
סוכנות פרסום
כמה שאלות ונתקדם😄
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
סוכנות פרסום