בין אם אתה בעל עסק גדול או קטן, פרסום במדיה החברתית הוא חובה, במיוחד אם אתה רוצה להתבלט מהקהל, להשיג צפיות בתוכן ולהניב יותר מכירות.
סטארטאפ לא צריך את אותה אסטרטגיית צמיחה וגיוס לקוחות כמו חברה גדולה ועסק משפחתי לא ישתמש באותם ערוצי שיווק כמו חברת שירותי B2B.
פרסום ברשתות החברתיות
פרסום במדיה חברתית, או מיקוד ברשתות חברתיות, הן פרסומות המוגשות למשתמשים בפלטפורמות מדיה חברתית.
רשתות חברתיות משתמשות במידע של משתמשים כדי להציג פרסומות רלוונטיות ביותר המבוססות על אינטראקציות בתוך פלטפורמה ספציפית. במקרים רבים, כאשר שוק היעד מתיישר עם הדמוגרפיה של המשתמשים של פלטפורמה חברתית, פרסום חברתי יכול לספק עליות עצומות בהמרות ובמכירות עם עלות רכישה נמוכה יותר.
בפוסט זה בבלוג, נסקור את כל הפרטים הקטנים של פרסום ברשתות חברתיות, מניהול מסע פרסום ועד לסוגים שונים של מודעות, כמו גם דוגמאות מעשיות כיצד ליישם אותן.
כיצד לנהל את מסע הפרסום שלך במדיה חברתית
1. הפעל את מסעות הפרסום שלך באופן ידני.
מתוך שלוש הדרכים לניהול מסע פרסום, הפעלתו ידנית תהיה האפשרות הזולה ביותר – והפשוטה ביותר. כל שעליכם לעשות הוא לבחור פלטפורמת פרסום ולהגדיר את הקמפיין שלכם.
יתרונות
הפעלת מסע פרסום ידנית מעניקה לך את החופש להשקיע 100% מהתקציב שלך בבדיקת מודעות ומציאת המודעות הטובות ביותר, במקום להוציא כסף נוסף על כלים לניהול מודעות או עמלות סוכנות.
בנוסף, לקיחת אחריות על מסעות הפרסום שלך בהכרח תאפשר לך לפתח עין לפרסום כדי שתוכל ללמוד ולשפר את הקמפיינים שלך בעתיד. במקום לתת למישהו אחר לעשות את העבודה, אתה יכול להפוך למומחה בעצמך ולהיות מסוגל לדבר את השפה, גם אם בסופו של דבר אתה מגייס מפרסמים חיצוניים בהמשך הדרך.
חסרונות
כמובן שלהפוך למומחה פרסום לוקח זמן ומחויבות, מה שאומר שככל שאתה משקיע יותר זמן בפרסום, זמן אבוד בתחומים אחרים של העסק שלך. במיוחד אם אתה בעל עסק, הוצאת שעות רצוף בשליטה בפרסום עשויה שלא להועיל ללוח זמנים עמוס בעבודה.
וזה שאתה משקיע הרבה זמן בלהיות מומחה פרסום לא אומר שהמודעות שלך יצליחו. במיוחד אם אתה רק נכנס לעולם הפרסום, זה עשוי להיות הימור להשקיע את כל הזמן הזה ולהסתכן בחוסר השגת התוצאות שאתה רוצה.
למי זה אידיאלי
אם אתה פועל עם תקציב מצומצם ופשוט אין לך את האמצעים לשכור משרד פרסום, הפעלת מסעות הפרסום שלך ידנית היא ההימור הטוב ביותר שלך – אבל אלא אם אתה כבר מפרסם ותיק, אתה צריך להיות מוכן להשקיע את הזמן והמאמץ ללמוד.
עם זאת, אם אין לך את הכסף או את הזמן, יש אפשרות שנייה שעשויה להתאים יותר.
2. הפעל את מסעות הפרסום שלך באמצעות תוכנה אוטומטית.
בהתחשב בהוצאה על מודעות במדיה חברתית צפויה להגיע ל-153,974 מיליון דולר בשנת 2021, אין זה פלא שיש שפע של כלים של צד שלישי שיעזרו לך לנהל את מסעות הפרסום שלך.
יתרונות
לפעמים מנהלי מודעות באתר אינם הכי ידידותיים למשתמש, אבל כלים של צד שלישי כמו AdEspresso או Revealbot יכולים להפוך את אופטימיזציית מסעות הפרסום של פייסבוק וניתוח התוצאות להרבה יותר פשוטים מאשר שימוש ב-Ad Manager של פייסבוק.
לחלופין, אתה יכול אפילו להשתמש בכלים אוטומטיים כמו Adext, המשתמשת בבינה מלאכותית לניהול מסע הפרסום כולו. כך תוכלו להתמקד בתחומים אחרים בעסק שלכם בעוד הפלטפורמה עושה את השאר.
עם כל כך הרבה כלים בשוק, תוכל לחסוך זמן, לבצע אופטימיזציה של מסעות פרסום ולהבטיח שהכסף שלהם הולך למודעות שיהפכו למעשה למכירות.
חסרונות
למרות שכלי צד שלישי הם לרוב סבירים יחסית, הם עדיין עלות נוספת שיש לקחת בחשבון.
ובדיוק כמו הפעלה ידנית של מסע פרסום משלך, תוכנה אוטומטית עדיין מהווה סיכון להוציא את הכסף אך לא להשיג את התוצאות שאתה רוצה. בנוסף, מכיוון שאינך שולט בכל תהליך מסע הפרסום, ייתכן שיהיה קשה יותר לזהות היכן מנהל המודעות נופל.
למי זה אידיאלי
עבור סוחרים שעובדים על תקציב מצומצם אבל גם אין להם זמן להשקיע בהפעלת מסעות פרסום משלהם, שימוש בכלים של צד שלישי הוא המדיום המאושר.
סטארטאפ לא צריך את אותה אסטרטגיית צמיחה וגיוס לקוחות כמו חברה גדולה ועסק משפחתי לא ישתמש באותם ערוצי שיווק כמו חברת שירותי B2B.
צוות המומחים שלנו מורכב מהאנשים המקצוע הטובים בתחומם.
אנחנו במספרים
תיק עבודות – Portfolio
ש לכם עסק מיוחד ואנחנו מאמינים ויודעים שליווי נכון יקפיץ אותו קדימה. כל לקוח הוא עולם ומלואו, ולכן אנחנו בMDN נותנים לו את כל המעטפת. בניית המותג, האתר ולקבלת הפניות מהקמפיינים שהקמנועבור לעסק.
ביקורות – MDN משרד פרסום דיגיטלי